Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2019 17:01 - Избори ли
Автор: valentint Категория: Политика   
Прочетен: 785 Коментари: 0 Гласове:
0



Разбирам,както винаги със закъснение,че за някои днес било изборен ден!?
А аз от седмица си мисля за днес,27 октомври като за един много натоварен телевизионен ден с
image
полуфинал на Световната купа по ръгби Уелс-Южна Африка преди обяд,

image
,дерби от Премиършип Ливерпул - Тотнъм следобед

image
и мачове от НФЛ вечерта от 19 и 22 часа и за завършек очакван спектакъл Канзас- Грийн бей в два сред полунощ.
Едва има време да метна някой мраморен говежди стек на скарата,какво остава за отиване до изборна секция да пускам билютина "Не избирам никой" (аз я наричам по-простичко - Майната им на всички").
Ясно ми е,че за някои това си е мърморене на нищо неправещ да промени нещата стар недоволник.
Не.
Просто на наистина знаещ и познаващ реалната история,а не само пропагандата в учебниците,които някои считат за такава.
Никога и никъде истински промени не се постигани с избори. Дори първата демокрация,Атинската е наложена от един тиранин,Павзаний с декрети,а после Агората само я е развратила и корумпирала.

Валентин Тодоров

ПС.
Снимката от мача между женските отбори на Тотнъм и Ливерпул не е грешка.Тя до голяма степен отразява мнението ми какво направиха функционерите от футбола,който когато аз го играех все още беше игра за мъже.Пък и има ли нещо по-прекрасно във Вселената от пълни с живот и радост момичета от човешкия вид.Поне за мъж от същия.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: valentint
Категория: Политика
Прочетен: 1514422
Постинги: 274
Коментари: 33
Гласове: 37
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930