Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2015 14:48 - Нямам друг бог освен Европейската идея,нейния наместник по българските земи ГЕРБ и Бойко, техния пророк
Автор: valentint Категория: Политика   
Прочетен: 592 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.12.2015 16:45


Нямам друг бог освен Европейската идея,нейния наместник по българските земи ГЕРБ и Бойко, техния пророк

Бях безбожник.Не вярвах в нищо.Не приемах каквото и да е твърдение без обмисляне и доказателства.Слагах знанието пред безусловната вяра.Бях пълен със съмнения.Погрешно търсех отговорите в знанието.Което е още по-лошо - мислех.

Но бях озарен.Затворих очи.Запуших носа и ушите си.Спрях мисленето.И видях,чух и подуших истината.

Същата окончателна истина в чието съществуване се съмнявах.Заради закона на Хайзенберг, двата закона на термодинамиката,теорията на хаоса и още ред подобни,отклоняващи ме от истинското познание рецидиви на знанието.Най-после усетих силата на чистата вяра.Разбрах простотата на гениалното.Прогледнах,макар и със затворени очи.

Озари ме цялата красота на Европейската идея.И на нейния носител по нашите безбожни и пълни със съмнения Български земи ГЕРБ.

Чух словото на пророка.Макар и със запушени уши.Наложи се да се понапрегна за да го разбера. Беше ми трудно.Трябваше да забравя десетките хиляди прочетени книги.Всичките изводи от тях.Да се освободя от градените си с години критерии за нещата.Да изтрия алгоритмите си за мислене и пресмятане.Да намаля броя на думите в речника си от милион до под хиляда.Но успях.

Освободен от всичкия този ненужен ми интелектуален багаж най-после бях готов да се наредя сред следовниците на Европейската идея,нейния наместник по българските земи ГЕРБ и зад широкия гръб на Бойко,техния пророк.В редиците на техния електорат.До  неграмотната леля Сийка от Н-ското село и Бат Сали от махалата, зад успелия да свърши всичко описано от мен по-горе в името на кариерата професор Херодотов (може и да е Тукидитов или Тацитов,след всичката работа с делийт мозъка ми не помни) и пред неизбежното зад всеки гръб тайно ченге Пешо.

Обгрижван и контролиран от тях.Защото великата идея наистина блести с простотата си:

Няма нужда да учиш.Вредно е да мислиш.Безсмислено е да работиш.Не трябва и да твориш.Ненужно е да опознаваш света и себе си.Критериите и вкуса са порок.Разбирането е бедствие.Свободата е болест.Собственото мнение е зло.Характера е противоестествен.Хабеас корпус (от лат.личната неприкосновеност) е остаряло понятие.Правата на индивида са отживелица.Правото не е справедливост (на латински звучи по-добре –Юстиция нон ест юстис ,но и този мъртъв език се наложи да забравя.

На мястото на всичкия този,остарял и ненужен в днешни дни пречещ на хората багаж  Европейската идея и нейния наместник Герб под вещото ръководство на техния пророк Бойко непрестанно и неуморно създава закони,норми и правила и най-вече институции за тяхното приложение.Като по-важното са институциите.Затова за едно и също нещо те са по няколко.

Защото същността на тази нова,далеч по-напреднала и прогресивна религия е окончателното тържество на институциите.Създаващи и контролиращи всичко.Включително и родените от тях явления:

Неграмотност  и Безидейност,Разхищения и Рушителство,Халтура и Плагиатство,Незнание и Незаинтересованост,Робство и Страх,Корупция и Пръстъпност.

Всичко това не е важно.Важното са институциите.И контрола.

Да,аз прогледнах.Но все още не съм истински праведен.Още изговарям забранената думичка Аз.Още не съм се освободил от всичките си,плод на вредния индивидуализъм заблуди.Някъде в мен все още има неблагочестиви мисли и съмнения.

Като например:

Ако така изглежда строения от Европейската идея и нейният наместник ГЕРБ под всеобхватното ръководство на неговия пророк Бойко по българските земи Рай,то какъв ли е неговия Ад.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: valentint
Категория: Политика
Прочетен: 1502070
Постинги: 273
Коментари: 33
Гласове: 37
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031